piatok 24. júna 2016

Niečo na vysvetlenie ohľadom budúcnosti platieb a platenia

Výhody OneCoinu sú úplne inde, než si to väčšina ľudí myslí – mne osobne (a tiež mnohým iným) najprv nesympatický spôsob predaja investičných balíkov bol spoločnosťou OneCoin zvolený preto, lebo jej cieľom je získať čo najviac investícii, ktoré nemusia byť vysoké, ale čo najrovnomernejšie geograficky rozložené. Teda cieľom je získať čo najviac malých investorov v čo najviac krajinách sveta.
Prečo ? Lebo OneCoin sa bude používať hlavne na medzinárodné prevody peňazí, t.j. cezhraničné platby, ktoré nebudú klientov NIČ STÁŤ a budú okamžité. Na svete sú minimálne 2 miliardy dospelých jedincov, ktorí nemajú bankový účet a dosť veľa z nich pracuje v zahraničí alebo vo vzdialených regiónoch ich veľkej domovskej krajiny ako napr. India, Čína alebo Brazília. 


Všetci títo ľudia posielajú rodine peniaze cez rôzne služby ako napr. Western Union a draho za to platia. A dnes má veľa z týchto ľudí, aj keď sa nám to nechce veriť, mobil s prístupom na internet.
Stačí im ponúknuť spôsob, ako cez internet okamžite a zadarmo peniaze poslať. A prečo by si všetci títo pracujúci mali vybrať práve OneCoin ? O tom zajtra.
Teším sa na Vás, a neváhajte mi napísať, ak Vás niečo napadne.


Len tak mimochodom, dnes je hodnota 1 OneCoin = 6,24 €.
Koncom tohto roka by mala byť 1 OneCoin = 20 €.

Niektorí, ktorým stačí menší zisk, môžu už koncom tohto roka uvažovať nad predajom.

2 komentáre:

  1. tento spôsob finančnej transakcie sa mi celkom páči, no celkom rád by som teda vedel aj ostatok informácii. Čo sa týka takýchto spoločností tak sa sem tam vyplatí do nich aj investovať. Ja osobne ale mám radšej investovanie do komodít a najradšej tu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presnejšie informácie o OneCoin nájdete tu

      https://www.onecoin.eu/en/media-center

      a veľmi rada sa s Vami podelím aj o svoje skúsenosti v prípade, že by Vás OneCoin bližšie zaujal

      Ano, investícia do komodít je veľmi dobrá, len ja si na ňu musím najprv zarobiť cez OneCoin, čo sa mi už celkom aj začína dariť

      Odstrániť