streda 25. mája 2016

Keď urobíme niečo, čo nás nikdy ani nenapadlo

Občas človek urobí niečo neočakávané, niečo úplne mimo svojich myšlienok, predstáv, zvyčajných horizontov a každonenného fungovania a dokonca aj úplne mimo svojich snov a fantázie. Priznám sa, že takáto vec ma naozaj ani len vo sne nenapadla. A predsa som ju urobila.
Nepracujem v oblasti ekonómie, informatiky ani finančníctva – som v tejto oblasti laik – a moja cesta aj napriek tomu viedla do nej. Ano, do sféry kryptomien či elektronických peňazí, priamo tam, kde sa množstvo iných obyčajných ľudí ako ja vôbec nechystá. Nuž ale ako to často býva, iní sa chystajú aj za nás, a neviem, či bude vôbec niekto zvedavý na náš názor na trvalé udržanie alebo vzdanie sa klasickej papierovo-kovovej meny.
Do kryptomeny som investovala koncom minulého roku a moje krypto-konto odvtedy prešlo istým, zatiaľ našťastie pozitívnym, vývojom. A ja tiež – mnohému som sa naučila, hlavne tomu, že spravovať osobné krypto-konto je ľahšie, než sa vyznať vo všetkých funkciách a možnostiach tohto blogu, na ktorom práve začínam. Ale tak je to asi so všetkým :-) Chcela som tým hlavne povedať, že samotná správa osobného internetového konta nie je zložitá. Vlastne nič nie je na úrovni nás malých investorov zložité – ťažké je získať správne infomácie v správny čas, aby sa človek čo najlepšie rozhodol. 
A ťažké je tiež prefiltrovať množstvo protichodných informácií, ktorých väčšina tiahne k dvom extrémom: úplny podvod alebo zlatá baňa pre všetkých. Tomuto poslednému bodu budem venovať svoje prvé príspevky – rada by som ponúkla svoj pohľad na vec a vysvetlila dôvody, ktoré na k rozhodnutiu investovať viedli. Nikto ma nepresvedčil ani nenahovoril. Rozhodla som sa po zvážení a dôkladnej syntéze informácií a mojich vlastných životných skúseností. Tak už sa neviem dočkať, ako Vám to všetko porozprávam...



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára